افزایش امنیت ، ایمنی و رفاه در مجتمع سرب و روی مهدی آباد با ایجاد پوشش تلفن همراه پایدار در کل محدوده معدن

WhatsApp Image 2020-08-01 at 12.28.33 PM
WhatsApp Image 2020-08-01 at 12.44.04 PM
Loading image... Loading image...

  به گزارش روابط عمومی مجتمع سرب و روی مهدی آباد امروز هشتم مرداد ماه نود و نه با حضور فرماندار شهرستان مهریز ، مدیرکل مخابرات استان یزد و مدیران مجتمع سرب و روی مهدی آباد، دکل مخابراتی این مجتمع به صورت رسمی افتتاح و آغاز به فعالیت نمود.

یکی از مشکلات کارکنان و کارگران مقیم، بازدیدکنندگان داخلی و خارجی این معدن، مهندسان و کارکنان اجرایی معدن ، عدم پوشش تلفن همراه بود که باعث کاهش ضریب ایمنی  و نیز کاهش رفاه کارگران مقیم می گردید. همچنین موضوعات امنیتی منطقه که مورد تاکید مسئولین در استان و شهرستان می باشد، ضرورت ایجاد پوشش تلفن همراه در محدوده مجتمع معدنی مهدی آباد را دو چندان کرده بود.

با توجه به مشکل مذکور جلساتی با شرکت ارتباطات سیار مخابرات منطقه یزد برگزار گردید و طی یک تفاهم نامه مجتمع معدنی مهدی آباد نسبت به خریداری و نصب دکل، تامین برق و آماده سازی محل نصب اقدام و در ادامه شرکت مخابرات استان یزد در نصب تجهیزات ارتباطی و رادیویی مورد نیاز همکاری صمیمانه نمود.

با راه اندازی این دکل مخابراتی کل محدوده معدنی مهدی آباد و جاده های پیرامونی بطور کامل تحت شبکه همراه اول قرار گرفته است.

معدن سرب و روی مهدی آباد واقع در استان یزد از بزرگترین معادن سرب و روی جهان می باشد و با احداث کارخانجات سرب و روی در این مجتمع قریب به ۴ درصد فلز روی جهان تولید خواهد شد که برای این منظور تاکنون حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی و با راهبری ایمیدرو در این مجموعه صورت گرفته و بیش از ۵۰۰ نفر  به صورت مستقیم مشغول به فعالیت می باشند که با بهره برداری کامل از آن میزان اشتغالزایی مستقیم به بیش از ۱۵۰۰ نفر خواهد رسید.