تمدید گواهینامه ایزو مجتمع

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع معدنی سرب و روی و باریت مهدی آباد گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) مجتمع معدنی سرب و روی و باریت مهدی آباد تمدید شد.
دربازدیدی که نماینده شرکت  مرزبان کیفیت(IMQ) در تاریخ ۹۵/۰۱/۲۵ جهت تمدید گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه از معدن سرب و روی مهدی آباد داشتند با توجه به هیچ گونه عدم مغایرت در استانداردهای موجود ،گواهینامه های ایزو:
OHSAS18001:2007 ,ISO9001:2008  و  ISO14001:2004
مجتمع را تمدید نمودند.
نماینده شرکت مرزبان کیفیت (IMQ)  12 مورد نقاط قوت را در ارزیابی ایزو اعلام نمودند که باعث خرسندی کارکنان مجتمع معدنی مهدی آباد شد .
مهندس کاباره مدیر ایمنی مجتمع ضمن ابراز خشنودی از استانداردهای موجود و تمدید گواهینامه ها از کلیه پیمانکاران و پرسنل که در رعایت قوانین و مقررات و استانداردهای تعریف شده همکاری های لازم را در جهت پیشبرد اهداف مجتمع داشته اند تقدیر و تشکر نمود.
بی شک این انتخاب مرهون پشتیبانی و حمایت مدیریت محترم مجتمع و زحمات کلیه پرسنل اعم از کارفرما،پیمانکار و نظارت بوده است، تداوم این شرایط در سالهای آتی نیز از اولویت اهداف این مجتمع بوده و امید است بتوانیم همچنان در جهت شکوفایی هرچه بیشتر مجموعه معدنی بزرگ سرب و روی ایران باشیم.