حضور پر رنگ مجتمع سرب و روی مهدی آباد در اولین همایش و نمایشگاه فلزات غیر آهنی کشور

01
photo_2018-10-16_15-22-25
photo_2018-10-16_15-22-18
02
05
04
03
Loading image... Loading image... Loading image... Loading image... Loading image... Loading image... Loading image...

 

به گزارش واحد روابط عمومی مجتمع معدنی سرب و روی مهدی آباد اولین همایش و نمایشگاه فلزات غیر آهنی به همت رسانه دنیای اقتصاد در مرکز همایش های صدا و سیما در تاریخ دهم و یازدهم مهر ماه در تهران برگزار شد.

بر این اساس صنایعی نظیر سرب و روی ، مس، آلومینیم و طلا و …. از زیر سایه فولاد که همواره محور اکثر همایش ها و گردهمایی ها بوده است خارج شدند و به صورت جدی تر با حضور معاونین ، وزیر محترم صمت، مدیران عامل و کلیه شرکت های دولتی و خصوصی و فعالین این صنایع در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

آقای دکتر کرباسیان رئیس هیات عامل ایمیدرو ضمن سخنرانی در این همایش عنوان نمود در بخش سرب و روی توانستیم به جایگاه ویژه بین المللی دست یابیم و دغدغه ی فعالان این حوزه را کاهش دهیم .

ایشان معدن مهدی آباد را به عنوان جایگزین تامین روی کشور معرفی نمود و از سرمایه گزاران در این مجموعه تشکر کرد.

دکتر سعد محمدی معاون محترم سازمان ایمیدرو نیز در این میزگرد در خصوص استاندارد بخش معدن و نیاز جدی این بخش به کار تخصصی سخنرانی نمود.

در پنل تخصصی صنعت سرب و روی که روز دوم همایش برگزار گردید آقای دکتر سعد محمدی طرح جامع سرب و روی کشور را ارائه نمود که مورد توجه حضار سالن قرار گرفت. همچنین ایشان از مدیریت و کارکنان مجتمع سرب و روی مهدی آباد بابت آماده سازی این طرح تشکر نمود.

 

مجتمع معدنی سرب و روی مهدی آباد نیز با استفاده از فرصت همایش و با حضور پر رنگ خود در نمایشگاه،  محصولات خود را جهت آشنایی مشتریان به نمایش گذاشت و با حضور حداکثری کارشناسان مجتمع تصویر کاملی از سرب و روی و چشم انداز آتی معدن مهدی آباد را ارائه نمود.