فروش ۲۴۰ هزار تن کلوخه باریت با وزن مخصوص میانگین ۴/۱۵-شماره ۶۳ – ۱۰/۹۴ ت (پایان مهلت)

شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در نظر دارد مزایده عمومی (فروش ۲۴۰ هزار تن کلوخه باریت با وزن مخصوص میانگین ۴/۱۵ از مجتمع سرب و روی و باریت مهدی آباد) تحویل در محل مجتمع واقع در کیلومتر ۷۵ جاده مهریز – استان یزد را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به شماره ثبت ستاد ۱۰۰۹۴۱۰۲۸۰۰۰۰۰۸ و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهادات مزایده گران ، بازگشایی پاکات مزایده و اعلام به برنده مزایده از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام خواهد شد و لازم است متقاضیان شرکت در مزایده در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت ستاد و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند. تاریخ انتشار مزایده در سامانه ساعت ۱۰ مورخ ۹۴/۱۰/۱۲ و مهلت زمان ارائه پیشنهادات حداکثر تا ساعت ۱۷ روز شنبه مورخ ۹۴/۱۰/۲۶ و زمان بازگشایی پاکات ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخ ۹۴/۱۰/۲۷ می باشد .

علاقمندان شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی با شماره های دفتر ثبت نام ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸-۰۲۱ و مرکز ۲۷۳۱۳۱۳۱-۰۲۱ تماس حاصل نمایند و یا به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.